Otwarte serca dla dzieci z Onkohematologii

paź 28, 2020

W ramach zadania drugiego w Fair Play Programu, akcji „Zróbmy coś dobrego”, wolontariusze  Drużyny Fair Play z Sanoka zorganizowali bardzo szlachetną akcję dobroczynną. Było to wykonanie i podarowanie kartek  z wierszykami oraz serc , które zostały wysłane dzieciom leczonym w Klinice Onkohematologii w Rzeszowie.


Celem działania było przesłanie odrobiny uśmiechu i radości młodym, dzielnym dzieciom. Ważny był również aspekt edukacyjno – wychowawczy. Dzieci,  wkładając zaangażowanie i serce w wykonanie prac plastycznych oraz pisanie „dobrego słowa” kształtowały wrażliwość społeczną na pomoc drugiemu człowiekowi. Akcja została zorganizowana 28.10.2020 roku.


 

Nasi Footballowcy oprócz serca i zaangażowania, jakie zostawiają na boisku, sporą dawkę dobrych uczuć przelali w wykonane prace. Efekt był zachwycający. Jesteśmy dumni, że nasi uczniowie potrafią dać od siebie tyle dobra innym!

komentuje Renata Szmyd, liderka Fair Play Drużyny z Sanoka.


W akcję pisania kartek i tworzenia serc dla chorych dzieci zaangażowało się 26 młodych wolontariuszy Drużyny Fair Play z Sanoka. 12 dziewcząt i 14- stu chłopców. Ich zadaniem było przygotowanie materiałów i ozdób,  pomoc przy powstawaniu prac oraz ich tworzenie. 


Partnerami akcji dobroczynnej , zorganizowanej przez sanockich wolontariuszy była Pani Miłosza Kielara – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Sanoku oraz nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej – Pani Beata Bazalińska i Pani Monika Wojdyła, które umożliwiły swoim uczniom wykonanie prac dzieciom,  podczas zajęć lekcyjnych oraz służyły pomocą przy ich tworzeniu.


 Liderką Drużyny Fair Play z Sanoka i inicjatorką działań wolontariuszy jest Renata Szmyd.



 Akcja dobroczynna zorganizowana przez sanockich fair play wolontariuszy wspierała i promowała 2 z 17-stu Celów Zrównoważonego Rozwoju. Cel nr 3- Dobre zdrowie i jakość życia oraz Cel nr 10 – Mniej nierówności.

 


Materiał zrealizowany w ramach projektu „Fair Play Program = Akademia + Drużyny + Grywalizacja + Forum + Badania” realizowanego w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich na lata 2014-2020 r. koordynowanego przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego i wsparciu FIFA Foundation 

Najnowsze wpisy

Zapowiedź wydarzenia Festival24

Zapowiedź wydarzenia Festival24

Festival'24 już za kilka tygodni rozpocznie się dla naszych delegatów Trenuj Bycie Dobrym od pobytu w mieście Lyon, skąd następnie wyruszą oni do stolicy Francji, Paryża 🏀⚽🏐🏟🌍 Na tle 64. różnych organizacji z całego świata Trenuj Bycie Dobrym ma swoją ośmioosobową...

czytaj dalej
turniej football3 dla solidarności w Poznaniu za nami!

turniej football3 dla solidarności w Poznaniu za nami!

Zawsze podkreślamy, że football3 to wyjątkowa szansa na odkrywanie superMOCy. Pierwsza z superMOCy, jaką rozwijają i uczą się dzieci, dotyczy tego, że dziewczynki i chłopcy mogą grać razem i przy okazji wspólnej zabawy uczyć się wyjątkowych wartości. Turniej football3...

czytaj dalej
Zapowiedź turnieju football3 dla solidarności w Poznaniu

Zapowiedź turnieju football3 dla solidarności w Poznaniu

Turniej jest częścią projektu Football for Unity 2.0, odbędzie się w Poznaniu, 14.06.2024. Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami. Zaangażowanie społeczności szkolnej Współorganizatorem wydarzenia jest Szkoła Podstawowa nr 58 im. Jerzego Kukuczki w Poznaniu –...

czytaj dalej
Football for Unity 2.0

Football for Unity 2.0

**Football for Unity 2.0** to innowacyjna współpraca wielu interesariuszy, której przewodzi UEFA Foundation for Children i Common Goal finansowana przez Komisję Europejską. Projekt ma na celu wspieranie ogólnoeuropejskiej wymiany i tworzenia sieci kontaktów,...

czytaj dalej
Raport ewaluacyjny opracowany przez SportImpakt

Raport ewaluacyjny opracowany przez SportImpakt

Niniejszy raport stanowi opis badań ewaluacyjnych projektu „football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet i promuje równość w sporcie” stowarzyszenia Trenuj Bycie Dobrym. Został on przygotowany na podstawie badań ewaluacyjnych, obejmujących obserwacje, warsztaty...

czytaj dalej