Debata o kreowaniu przestrzeni równego dostępu do sportu i wzmacnianiu pozycji dziewcząt i kobiet w sporcie na przykładzie doświadczeń z football3 | Warszawa 2024

lut 22, 2024

Dnia 16 lutego 2024, podczas Gali football3 w szkole, odbyła się debata dotycząca kreowania przestrzeni równego dostępu do sportu i wzmacniania dziewcząt i kobiet. Uczestnicy naszych aktywności opowiedzieli jaki potencjał widzą w metodzie football3 i jakie oddziaływanie ma ona na środowisko szkolne.

Gości naszej debaty byli:

  • Przemysław Prętkiewicz – dyrektor departamentu grassroots PZPN
  • Urszula Nazarko – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 89 w Gdańsku
  • Magdalena Burczyńska – młoda liderka, wolontariuszka działań projektowych
  • Grażyna Figielska- Antoniak – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej
  • Sylwia Strychalska – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Prowadzący: Wojciech Wilk – Centrum Wyzwań Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego

Materiał powstał w ramach projektu „Football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet oraz promuje równość w sporcie”, dzięki wsparciu finansowemu programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy, finansowanego z Funduszy EOG

Najnowsze wpisy

Oto one! Szkoły odkrywające superMOCe z football3 w 2025 roku!

Oto one! Szkoły odkrywające superMOCe z football3 w 2025 roku!

Z radością i dumą ogłaszamy listę szkół, które w 2025 roku otrzymują wyjątkowy tytuł „Szkoły odkrywającej superMOCe z football3”! 🎓⚽💥 Jestnam niezmiernie miło ogłosić szkół, które dzięki zaangażowaniu mediatorek i mediatorów football3, na co dzień nauczycielek...

czytaj dalej
Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci są gotowym narzędziem, które może służyć nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej w ich codziennej pracy, by wspierać wszechstronny rozwój dzieci – fizyczny, emocjonalny i społeczny – promując przy tym równość...

czytaj dalej