W ramach realizacji projektu „football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet i promuje równość w sporcie” , przeprowadziliśmy szereg wizytacji naszych działań ekspertów z Centrów Edukacji Nauczycieli. Mieli oni za zadanie przygotowania opinii dot. zastosowania metody football3, jako działań innowacyjnych.
Nawiązano współpracę z Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli, jak również z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli (z Oddziałem w Płocku i Oddziałem w Radomiu.
Nasi eksperci, podczas przeprowadzonych godzin wizytacji, skupili się nad następującymi zagadanieniami:
- Do jakiego rodzaju metod dydaktycznych można zaliczyć football3?
- W jakim zakresie football3 wspiera proces dydaktyczno-wychowawczy realizowany przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej?
- W jakim zakresie metoda football3 wpisuje się w podstawę programową nauczania wczesnoszkolnego?
- Jakie cele zawarte w podstawie programowej pomaga osiągnąć football3?
- Jakie są korzyści dla nauczycieli i uczniów z lekcji prowadzonych metodą football 3?
- Jakie są korzyści z organizowanych przez nauczycieli turniejów football 3 z udziałem rodziców?
- Jakie korzyści przynosi nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej udział w konferencjach edukacyjnych “ Football 3 w szkole “?
W rezultacie powstały dwa raporty z przeprowadzonych wizytacji:
Prosimy o zapoznanie się z raportami: RAPORT PCEN, RAPORT MSCDN
Materiał powstał w ramach projektu „Football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet oraz promuje równość w sporcie”, dzięki wsparciu finansowemu programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy, finansowanego z Funduszy EOG.