Modele współpracy JST-szkoła-NGO-rodzice na rzecz równego dostępu do sportu i aktywności fizycznej dla dziewcząt i chłopców w Gdańsku, Mrągowie i Nowej Górze

gru 28, 2023

Realizacja projektu „football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet i promuje równość w sporcie” to także praca nad modelami współpracy JST-szkoła-NGO-rodzice. Działania jakie zostały zrealizowane pokazały, jak niesamowite jest środowisko szkolne i jak bardzo kreatywni są nauczyciele, uczniowie, rodzice i lokalne NGO.

Każda lokalizacja: Gdańsk, Mrągowo, Nowa Góra miały za zadanie wypracowanie modeli współpracy, aby zrobić coś dla środowiska szkolnego ze środowiskiem szkolnym.

Zespoły złożone z nauczycieli, wolontariuszy, rodziców, lokalnych NGO i samorządów pod okiem animatorów, planowały, realizowały i organizowały cudowne wydarzenia, które pokazywały jak ważna jest aktywność obywatelska. Zostały przygotowane warsztaty, aby w rezultacie zorganizować turnieje football3.

Zespoły animatorów:

  • Zespół Nowa Góra – Joanna Olszewska, Edyta Ręczkowska
  • Zespół Mrągowo – Beata Karpa-Bloch, Iwona HInz
  • Zespół Gdańsk – Joanna Smentek, Izabela Karpiczenko

W efekcie powstały modele współpracy: Nowa Góra, Mrągowo, Gdańsk

Materiał powstał w ramach projektu „Football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet oraz promuje równość w sporcie”, dzięki wsparciu finansowemu programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy, finansowanego z Funduszy EOG.

Najnowsze wpisy

Oto one! Szkoły odkrywające superMOCe z football3 w 2025 roku!

Oto one! Szkoły odkrywające superMOCe z football3 w 2025 roku!

Z radością i dumą ogłaszamy listę szkół, które w 2025 roku otrzymują wyjątkowy tytuł „Szkoły odkrywającej superMOCe z football3”! 🎓⚽💥 Jestnam niezmiernie miło ogłosić szkół, które dzięki zaangażowaniu mediatorek i mediatorów football3, na co dzień nauczycielek...

czytaj dalej
Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci są gotowym narzędziem, które może służyć nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej w ich codziennej pracy, by wspierać wszechstronny rozwój dzieci – fizyczny, emocjonalny i społeczny – promując przy tym równość...

czytaj dalej