Raport z ewaluacji projektu | football3 empower girls, female and Global Goals in Poland 2021/2022

sie 30, 2022

Raport przygotowany przez dr Pawła Zemburę z organizacji sportimpakt. Raport powstał w ramach projektu football3 empower girls, female and Global Goals in Poland, który jest realizowany dzięki wsparciu finansowemu UEFA Foundation oraz dofinasowaniu z Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich – priorytet PROO1b, zarządzanemu przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Jakie były założenia projektu?

Jak wyglądał model działania?

Kim w projekcie są nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej?

Jaki był wpływ pandemii Covid-19 oraz wpływ agresji Rosji na Ukrainę?

Czy zakładane cele zostały zrealizowane?

Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w raporcie przygotowanym przez dr Pawła Zemburę, który na przełomie 2021/22 roku na potrzeby ewaluacji przeprowadził: 12 pogłębionych wywiadów, 3 wywiady grupowe z nauczycielkami edukacji wczesnoszkolnej, 5 wizyt studyjnych, 3poziomowe-badania kwestionariuszowe.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem

POBIERZ RAPORT


Projekt football3 empower girls, female and Global Goals in Poland jest realizowany dzięki wsparciu finansowemu UEFA Foundation  oraz dofinansowany z Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich – priorytet PROO1B, zarządzanemu przez Narodowy Instytut Wolności- Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.


Najnowsze wpisy

Oto one! Szkoły odkrywające superMOCe z football3 w 2025 roku!

Oto one! Szkoły odkrywające superMOCe z football3 w 2025 roku!

Z radością i dumą ogłaszamy listę szkół, które w 2025 roku otrzymują wyjątkowy tytuł „Szkoły odkrywającej superMOCe z football3”! 🎓⚽💥 Jestnam niezmiernie miło ogłosić szkół, które dzięki zaangażowaniu mediatorek i mediatorów football3, na co dzień nauczycielek...

czytaj dalej
Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci są gotowym narzędziem, które może służyć nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej w ich codziennej pracy, by wspierać wszechstronny rozwój dzieci – fizyczny, emocjonalny i społeczny – promując przy tym równość...

czytaj dalej