#konferencja inauguracyjna projektu: football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet i promuje równość w sporcie

kwi 8, 2022

8 kwietnia 2022 wspólnie z Urzędem Miasta w Gdańsku i Panią Prezydent Moniką Chabior, Szkołą Podstawową nr 89 im. Tadeusza Mazowieckiego w Gdańsku i Panią Dyrektor Urszulą Nazarko, Szkołą Podstawową im. Zbigniewa Dłużniewskiego w Nowej Górze i Panią dyrektor Beatą Rosiak zainaugurowaliśmy projekt „Football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet i promuje równość w sporcie”


Podczas konferencji zaprezentowaliśmy plan popularyzacji football3 skierowany do wszystkich szkół podstawowych z Gdańska, Mrągowa i Nowej Góry w tym nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej w latach 2022-2023 Szkołą – gospodarzem wydarzenia była  Szkoła Podstawowa nr 89 Gdańsku 


Wśród obecnych nie zabrakło nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej ze szkół:

Szkoły Podstawowej nr 44 im. Adama Mickiewicza w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 45 im. Bohaterów Westerplatte w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 49 im. Księdza Bronisława Komorowskiego w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 4 w Gdańsku im. Króla Kazimierza Jagiellończyka
Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 61 im. Józefa Wybickiego w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 57 im. Gen. Władysława Andersa w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 55 im. Jana Heweliusza w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 21 im. Karola Olgierda Borchardta w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 84 im. Jana Brzechwy w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 15 im. dr. Urszuli Mroczkiewicz w Gdańsku
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 7 im. mjra Mieczysława Słabego w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 65 im. Alfa Liczmańskiego w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 4 im. króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 59 im. Dywizji Pancernej w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 23 im. Dzieci Świata w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 26 w Gdańsku
Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt. Leonida Teligi w Gdańsku

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się w filmie


Projekt „football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet oraz promuje równość w sporcie” jest realizowany w ramach programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy finansowanego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach Funduszy EOG oraz wspierany finansowo przez FIFA Foundation.

Najnowsze wpisy

Zapowiedź wydarzenia Festival24

Zapowiedź wydarzenia Festival24

Festival'24 już za kilka tygodni rozpocznie się dla naszych delegatów Trenuj Bycie Dobrym od pobytu w mieście Lyon, skąd następnie wyruszą oni do stolicy Francji, Paryża 🏀⚽🏐🏟🌍 Na tle 64. różnych organizacji z całego świata Trenuj Bycie Dobrym ma swoją ośmioosobową...

czytaj dalej
turniej football3 dla solidarności w Poznaniu za nami!

turniej football3 dla solidarności w Poznaniu za nami!

Zawsze podkreślamy, że football3 to wyjątkowa szansa na odkrywanie superMOCy. Pierwsza z superMOCy, jaką rozwijają i uczą się dzieci, dotyczy tego, że dziewczynki i chłopcy mogą grać razem i przy okazji wspólnej zabawy uczyć się wyjątkowych wartości. Turniej football3...

czytaj dalej
Zapowiedź turnieju football3 dla solidarności w Poznaniu

Zapowiedź turnieju football3 dla solidarności w Poznaniu

Turniej jest częścią projektu Football for Unity 2.0, odbędzie się w Poznaniu, 14.06.2024. Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami. Zaangażowanie społeczności szkolnej Współorganizatorem wydarzenia jest Szkoła Podstawowa nr 58 im. Jerzego Kukuczki w Poznaniu –...

czytaj dalej
Football for Unity 2.0

Football for Unity 2.0

**Football for Unity 2.0** to innowacyjna współpraca wielu interesariuszy, której przewodzi UEFA Foundation for Children i Common Goal finansowana przez Komisję Europejską. Projekt ma na celu wspieranie ogólnoeuropejskiej wymiany i tworzenia sieci kontaktów,...

czytaj dalej
Raport ewaluacyjny opracowany przez SportImpakt

Raport ewaluacyjny opracowany przez SportImpakt

Niniejszy raport stanowi opis badań ewaluacyjnych projektu „football3 wzmacnia pozycję dziewcząt i kobiet i promuje równość w sporcie” stowarzyszenia Trenuj Bycie Dobrym. Został on przygotowany na podstawie badań ewaluacyjnych, obejmujących obserwacje, warsztaty...

czytaj dalej