football3 for all meeting in Budapest

paź 31, 2019

The meeting in Budapest was concerned to define the content of the online course for football3 and use of e-education technologies. We also worked on the structure of the football3 course content. We have also started working on the concept of personal (In-Person) training. We have defined the future strategy regarding the certification of football3 expert organizations.

Fair Play Program was represented by a member of the MSIS association – Przemysław Mierkowski.


The project partnership makes following organizations:

  • streetfootballworld – Berlin
  • Mundial Balloon – Turin
  • Albion in the community – Brighton
  • CAIS – Lisbon
  • RheinFlanke – Cologne
  • Inex-Sda – Prague
  • Oltalom – Budapest
  • European Network of Sport Education – Cologne
  • FARE – London


 The meeting took place on 22nd – 26th of October 2019 in Budapest.


Project co-financed by the Erasmus + , coordinated by streetfootballworld.

Najnowsze wpisy

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci

Scenariusze lekcji z football3 odkrywamy superMOCe dzieci są gotowym narzędziem, które może służyć nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej w ich codziennej pracy, by wspierać wszechstronny rozwój dzieci – fizyczny, emocjonalny i społeczny – promując przy tym równość...

czytaj dalej
Zostań mediatorem football3

Zostań mediatorem football3

Jak zostać certyfikowanym mediatorem football3? Krok 1 Zapoznaj się z naszą publikacją "ABC o football3", którą znajdziesz TUTAJ. Krok 2 Zapisz się i weź udział w jednej z konferencji edukacyjnych football3 w szkołach. Harmonogram konferencji edukacyjnych...

czytaj dalej
Konkursy football3 changemakers

Konkursy football3 changemakers

Mamy dwa konkursy skierowane do nauczycielek/li edukacji wczesnoszkolnej, którzy wzięli udział w konferencjach edukacyjnych „football3 w szkole” w 2024 i w 2023 r., nauczycielek/li edukacji wczesnoszkolnej posiadających certyfikat mediatora football3. Nauczycielek/li...

czytaj dalej